Din nou Romtelecom ma redirecteaza spre spamul MyClickNet

Scriam despre acelasi lucru ce mi s-a intamplat in 4 octombrie 2011 la ora 4 PM: clickNet de la Romtelecom: reclame, redirectari, spam. Astazi e 27 octombrie 2011, ora 4:30 PM si asta dupa ce am fost asigurat de catre echipa ClickNet [MyClickNet@romtelecom.ro] ca nu se va mai intampla asa ceva, pentru ca m-au scos din lista lor de clienti spamuiti:

Conform cerintei mele scrise in e-mailul anterior, mi-am exprimat dorinta ca de acum incolo sa fiu exclus din astfel de comunicari. In consecinta, ClickNet m-a informat ca imi respecta dorinta mea si incepand de astazi 4 oct 2011 nu voi mai primi niciun fel de notificare comerciala din partea companiei. […] In virtutea unei relatii de respect reciproc, echipa ClickNet si-a exprimat dorinta de a fi recunoscatori daca as folosi un ton adecvat in mesajele mele, pentru a putea sa am un dialog constructiv.

Azi voiam sa intru pe facebook.com si spre uluirea mea chrome imi intra pe pagina http://myclicknet.romtelecom.ro/invitation

Acum 2 ore le trimisesem inca un email in care le reaminteam de calitatea defectuoasa a serviciilor pe care le ofera, asta dupa ce am sunat la 1930 sa vad de ce nu merge internetul. Din nou liniile au cazut in toata zona pentru doua ore.

 

2011-10-27 16 44 04

Aceeasi porcarie, cand vreau sa inchid pagina imi apare o fereastra chrome de avertizare:

Confirmati navigarea: Ati continuat fara sa luati o decizie cu privire la MyClicknet. Va rugam sa apasati Cancel/Anulare pentru a va intoarce la pagina precedenta si OK/Acceptare pentru a activa serviciul MyClicknet. Va puteti schimba decizia in orice moment. Sigur doriti sa parasiti aceasta pagina ?

2011-10-27 17 05 44

 

Toate astea au aparut dupa ce pe data de 4 octombrie mi-am exprimat dorinta sa nu mai primesc mesajul spamul asta atat prin apasarea butonului Nu, multumesc (pentru intreaga familie prin apasarea butonului: dezactiveaza in casa ta) cat si instiintandu-i pe cei de la ClickNet printr-un email. Se pare ca voi primi mesajele astea pana accept.

PS: un articol despre Reformarea Romaniei in care se aminteste despre invazia intimitatii noastre de catre tot felul de intrusi.

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Diigo

Cazul Pustan