Teapa concurs Realitatea - Romania rade ?

un vizitator ne dă dovezi că acest concurs e fraudat ?
Deci sunteti niste trisori cei de la realitatea din cate observ eu.
Ovidiu Mihai Anicăi a fost castigator si pe data de 4 mai parca. Este de la voi de la firma el. Am vazut pe cineva cu 35.000 de voturi (peste 20 de mii de voturi in plus fata de Ofidiu).
Cum se explica acest lucru? Eu am 1.200 de voturi si stiu ca nu sunt destule pentru a castiga, dar de ce nu a castigat ala pana la urma?
In fine... nu e treaba mea. Vreau doar sa spun ca sunteti niste trisori. Puneti oamenii vostri sa voteze ca sa va vina tot voua banii. Foarte tare... Pana la urma ASTA E ROMANIA
Dovada: http://i.imgur.com/Cb6Zo.png
http://www.realitatea.net/roma...
Ce firma 'serioasa'

Si iata ca exista un miez de adevar in ceea ce spune:
Ovidiu Mihai Anicai a postat mesajul cu cele mai multe voturi pozitive la ediţia a VII-a a concursului "Românii au iPad".
"Ar fi fost frumos totusi sa il sustinem si pe Valentin Dinu. Cazul social mai putin spectaculos dar cu o voce incredibila. Sper totusi ca prin acest concurs sa ajunga mult mai departe. Vorba lui Andi Moisescu 'o sa faci mult mai multi bani decat atat'", a fost mesajul postat de Ovidiu pe REALITATEA.NET.
După ce şi-a ridicat premiul, Ovidiu Anicăi a dezvăluit şi modul în care a reuşit să adune cele mai multe voturi. "Am insistat câteva zile, m-am concentrat pe o singură zi, i-am convins pe toţi să voteze la momentul oportun. A fost multă muncă, e complicat să-i aduni pe toţi, dar a fost ok", a povestit Ovidiu.
"L-am ales pe Dinu pentru că era un caz mai ok şi muzica era în regulă", aşa şi-a motivat Ovidiu răspunsul la concurs.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/doi-cititori-realitatea-net-si-au-ridicat-miercuri-ipad-urile_831466.html#ixzz1fbIO4VJ6

Însă lucrează altundeva.

Articole Populare

Cazul Pustan

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari