Banca Transilvania

Pe site-ul BNR observ o reclamă : "depozit EURO cu 5,5% pe an"

Îmi zic, mă ăștia pun reclame învechite pe site. Ia să vedem. Și dau click. Mă duce la site-ul băncii Transilvania. Acolo aflu de fapt că e corect astfel:

- ei încă dau dobânzi de 5,5% la depozitele în euro, DAR la sume mai mari de 100.000 de euro. Păi, mă întreb ce om întreg la minte care deține atâta bănet își riscă el economisirile de-o viață și depune la un randament bunicel, dar riscă să nu-și mai vadă banii [garantarea fiind pt persoane fizice în maxim 50k]. Mă întreb oare câți oameni a atras această reclamă și de fapt pentru câți e atractivă [cam zero]. Astfel de reclame văd tot mai des, prima dată am văzut la vestita ING [cont'n'rol de 12% la lei - iar a treia lună era sub media pieței - 8% - asta e țeapă pe față].

- și mai aflu că de fapt dobânzile la sumele normale depuse [adică sub 25.000 euro] sunt de 4,5%. Dar uitându-mă pe site-ul ce compară depozitele din România aflu că nu e tocmai atractivă această dobândă. Păi dacă puneau 4,5% pe bannerul din reclamă oare mai dădea cineva click pe el ?

Bine că reclama respectivă prezintă măcar date corecte ! O să pun și eu ceva de genul: "Dobânzi la depozite de 100%". Iar când dai click pe el să te informeze că de fapt la sume de peste 2 mld de euro/persoană fizică din RO [adică doar Patriciu își permite] se dau aceste dobânzi.

În trecut astfel de reclame erau penalizate dur.

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador