TwitterMail







TwitterMail - un serviciu gratuit care ciripește pe Twitter automat când primește un mail pe adresa ta [primită de la TwitterMail].

Atenție !!!
Autentificarea se face prin furnizarea parolei de Twitter ceea ce nu e sigur. Vă puteți trezi că ați trimis tweet-uri către site-uri necunoscute de genul acesta.

Și chiar merge. Am încercat să ciripesc automat citate celebre de pe site-ul acesta. Nu avea decât trimitere de pe email așa că m-am abonat cu adresa mea de gmail la boardofwisdom.com, am creat un filtru în gmail care trimite automat când primește mail de la site, pe adresa de TwitterMail. Probabil așa fac cei care pun citate celebre pe Twitter.

Am primit și pe TwitterFox ;)

E ciudat totuși că TwitterFox nu autentifică utilizatorii prin serviciul oferit de Twitter, ci au propriul serviciu care cere parola de Twitter. Se pot face multe lucruri urâte, te poți trezi că ai tweet-uri care nu sunt puse de tine acolo.

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador