conversație reală cu un ortodox



eu> daca ma inchin lui Dumnezeu e bine ?
el> huooo, păgânul ! Piei Satana din fața mea.
eu> ?
el> Maica Precista, Facatoarea de Dumnezeu, Pururea Fecioara Maria sa te ierte
eu> adica ?
el> noi ne supunem principiilor Bisericii. Si cel mai de capatai, ce ne desparte de pagani e cel referitor la inchinarea la Fecioara Maria.
eu> stiam ca inchinarea la Fecioara Maria e optionala. Nu ma trimite in Rai
el> zaci in Iad pagan ce esti. cruce de x10 ori. bolboroseli
eu> ceva argumente sunt ?
el> Biserica e argumentul necesar si obligatoriu
eu> ?
el> fara inchinarea la Fecioara Maria nu ajungi in Rai
eu> dar scrie undeva in Biblie ?
el> da, uite aici: ... încâlcite sunt căile Domnului
eu> pai si de Fecioara Maria si inchinarea la ea ?
el> tu esti prost. Păgânii n-au cum înțelege.
eu> Dar dacă mă închin lui Dumnezeu cu ce-s eu păgân ?
el> huooo, ... si se reia de la punctul 2

[sursa]

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador