Despre concursul "Școala de bani"

***Articol sponsorizat de cei 800.000 de oameni care au luat credit și suportă lunar creșterea inexplicabilă și ilegală a comisioanelor și a ratei lunare de către băncile cu profituri de milioane de euro - cămătarii moderni.

Despre concursul: "Școala de bani - vrei mai mulți bani ? învață cum să faci mai mulți bani"

Interesant cât de promovat este acest concurs, pe fiecare site cunoscut apare reclama lor.
M-am înscris și eu, atras fiind de cursurile de educație financiară.
Citind regulamentul am aflat că principalul lor obiectiv reprezintă promovarea produselor BCR. Mă gândeam că ceva tot trebuie să învăț, pentru că "Școala de bani" duce cu gândul la cursuri, ceva benefic ...

Dar completând quiz-ul mi-am dat seama că doar despre produsele BCR se pun întrebări.
Iar eu pot trăi și fără informațiile despre aceste produse.
Nu e prima dată când reclama spune ceva și de fapt face altceva.

Inițial mă gândeam că voi învăța ceva pentru bunăstarea familiei mele, ca mai apoi să descopăr adevărata față a acestui concurs: promovarea produselor BCR. Dar cu ce mă ajută pe mine că știu numele creditului pus la dispoziție de bancă când de fapt știu că băncile sunt de fapt cămătarii legali la care ai nevoie de timp pentru a te putea înregistra, dar de care nu scapi nici dacă le plătești comisioanele umflate lunar din cauza crizei oridecâteori îi vine în minte managerului de bancă să își mărească prima de crăciun.

Reclama asta dovedește încă o dată statutul băncilor în România: să mintă cât mai mult populația, astfel încât să le iasă banu' la profit de miliarde de ron pe care le trimit băncii mame, profit pe spinarea românașului de rând sleit de puteri de birocrația impusă de stat și infrastructura proastă.
Plecați în țara voastră să faceți profit, sau scădeți comisioanele la un nivel normal. Așa cum ați putut scădea dobânzile la credite prin programul "Prima Casă", puteți să vă tăiați primele și salariile colosale galactice luate cu sila de pe omul cu pensia de 500ron sau salariații cu un venit maxim de 300euro/lună. Asta ca voi să duceți lumea în crize de acest gen.

A mai scris și Luca despre acest subiect aici.

LAS VEGAS - JULY 26:  An exterior photo of a 1...

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador