batalia finala

Divertis măcar o spun cu umor

De ce doar odată la 5 ani putem aduce soluții viabile pentru problemele României ? De ce doar în aceste 2 ore vorbim despre realitatea României. Două ore la 5 ani ? Ca mai apoi să uităm toate promisiunile făcute acum ? Sunt două ore în care cei doi au uitat de interesele personale, având grijă de ele în cei 5 ani ce vor veni ?

A jurat cu mâna pe Biblie că va respecta cu strictețe aceste măsuri. Dar lipsa de consecvență dovedită în această campanie va demonstra puterea de caracter cu care se laudă doar prin cuvinte. Aș fi totuși îndemnat să îl aleg tocmai pentru a vedea puritatea cu care se laudă. Însă speranța că odată o vom duce și noi mai bine nu mă lasă. Nu mă las manipulat.

O dezamăgire completă o reprezintă faptul că într-o țară mândră că are 80% creștini nu există un topic destinat acestora și esenței existenței/speranței noastre: credința. Ba mai mult se vâră o Biblie pusă doar pentru jurământ, nu și pentru conținutul care a consacrat-o, și ATÂT. Un vestit "așa să-mi ajute Dumnezeu" și un model ca "preasfințitul Daniel" [da, asta-i din turu' I]. Iată pe cine votăm și susținem. Astfel de oameni ne învață pe noi ce e justiția ...

Îmi pare rău că nu mi-am folosit cele 2 ore în alt mod, ci m-am lăsat adormit de minciunile ambilor candidați. Cât la sută din ce au discutat [printre săgețile de prost gust] ca fiind benefic pentru această țară vor face cu adevărat ?

Într-adevăr au citat din Ghandi și au citat din Titulescu dar au gafat destul la criza economică și la măsuri concrete de depășire a ei. Ambii. Băsescu a fost mult mai informat, cu experiență și de apreciat că și-a asumat gafele [citându-l pe Obama, subtil].

Dar Geoană merită să fie președinte pentru:
- buchetul de trandafiri roșii de la sfârșitul emisiunii pentru Maria Băsescu și soția sa [ciudată fază totuși - cei care-și dau flori soțiilor la televizor au întotdeauna un rol într-o piesă de teatru, a jucat bine]
- intrarea triumfală în studioul emisiunii, la fel ca Ștefan cel Mare fără cal după victoria împotriva turcilor. Da, impresionant. "ne întâlnim la votare !" și le închide ușa-n nas. Eu zic că 50 de actori plătiți pot schimba părerile milioanelor de români. Și acum Iliescu e iubit. Ăsta da stil de actorie.
- folosirea minusurilor României. Până și eu o făceam mai bine.

Băsescu va câștiga nu doar datorită cazului mediatizat cu mâna dreaptă a lui Vântu. Știe să ajungă la inima românului.

Ion Iliescu and Ceausescu FamilyImage via Wikipedia

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador