esti deznadajduit, nu dispera

Cu siguranță există forțe ale răului printre noi.
Iar dacă am avea privilegiul de a le vedea și simți cu siguranță am vedea lucrurile altfel.

Forțele întunericului caută cu orice preț să te distrugă.
Să doboare orice cărămidă clădită de Dumnezeu.
Luptă împotriva ta și nu se lasă până nu i te-nchini.
Răcnește ca un leu.

Te trântește la pământ prin vorbe ce distrug, prin fapte necumpătate, prin prieteni și cel mai cumplit, prin membrii familiei. "Piei Satano din fața Mea, căci tu nu urmărești să împlinești voia Tatălui din ceruri"

Îndrăzniți, căci Eu le-am biruit. Iar Cel ce domnește în voi e mai tare decât cel ce domnește în lume. Duhul Sfânt, pecetea lui Dumnezeu vă face biruitori. Nu dispera dacă a căzut o cărămidă. Ci înrădăcinează-te mai mult în Hristos astfel încât la venirea Sa, să fim găsiți ca având temelia solidă, iar dacă bate vântul și vine furtuna să nu se zgâlțâie, ci și mai mult să prindă rădăcini în pământul etern și Viu, Mesia.

Căci doar EL are statut de ziditor, și orice cuvânt bun vine din partea Sa. Să fim cumpătați cu privire la faptele, cuvintele, gândurile noastre pentru că știm că vom da socoteală de fiecare cuvânt ce dezbină. Și greu va fi de cel care strică lucrarea lui Hristos. Să nu faceți nimic care să fie pentru fratele vostru o pricină de poticnire. Fiți înțelepți ca vulturii și albi ca porumbeii - fără pată. Căci Domnul nostru e Viu și nu întârzie.

Evening Sun. 
Image by chez_worldwide via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador