RDS si lipsa de respect

In ultimul timp tot se intrerupe conexiunea la internet. Ba nu merge, ba merge foarte prost. Da, intr-un oras ca Timisoara, si nu la periferie.
De aseara însã a picat de tot. Nici pânã dimineata nu s-a rezolvat.
- Alo, bunã ziua, nu-mi merge internetul.
- Îmi spuneti va rog numele pe care a fost facut contractul ?
- (am spus numele)
- Numele dvs ?
- (am spus numele)
- Adresa unde va aflati ?
- (am dat adresa)
- va rog sa va conectati la internet si sa-mi spuneti ce eroare apare
- 691
- va rog introduceti parola si userul din nou
- pai asta v-am spus, ca le-am introdus de 100 de ori si nu a mers, am intrat in alt windows si tot degeaba
- introduceti parola si userul
- gata
- tot eroarea asta o da ?
- tot 691 [parola si user neacceptat]
- va rog spuneti-mi userul [ca sa se lamureasca ca-l stiu]
- (spun userul)
- spuneti-mi adresa mac a calculatorului.
- si cum o aflu ?
- ati spus ca stiti sa folositi calculatorul !?!! (pe un ton cum numai centralistele o stiu s-o faca)
- DA stiu !
- intrati la start->control panel->network
- am windows 7
- a, windows 7, intrati la change adapter
- pai nu vad asa ceva
- ati spus ca stiti sa folositi calculatorul
- da, stiu sa-l folosesc, dar nu vad "change adapter" ca o optiune pe ecran. si vad bine
- va rog sa chemati vecinii sau pe cineva sa va ajute
- ??? (what) ?
- apoi ma contactati sa continuam discutia
- (nu-mi vine a crede ce-mi aud urechile)
- deci, stiti sau nu sa folositi calculatorul ?
- (pfoais) DA, am spus.
- aveti windows 7 ? ati spus ca W7 aveti. eroarea aia nu apare in W7. m-ati mintit.
- windows 7 am.
- ia sa vedem. intrati la start->click dreapta my computer
- da, windows 7 ultimate
- pai eroarea aia nu aparea, in fine, incercam alta modalitate sa aflam adresa fizica a placii de retea
- ascult
- start->run
- nu am run. l-am scos probabil. (de fapt in W7 nici nu exista)
- pai parca ziceati ca aveti w7. stiti sa folositi calculatorul ?
- (nervii intinsi la maxim) ...
- scrieti cmd
- pai nu era mai usor sa-mi spuneti asa de la bun inceput ? i-am dat adresa fizica.
- asteptati sa scriu sesizarea
- ...
- (dupa ceva timp) va multumesc pt asteptare. va vom contacta noi cand se va rezolva.
- astept.
- o zi buna.
- multumesc. (chiar ca e buna acum)

...

Peste 2 ore am primit un telefon si mi s-a spus parola unui alt user.
A mers ;)

RD Climbing Boot 
Image by Stefan Karpiniec via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador