Dumnezeu isi testeaza copiii

* - a testa [în special metale] a investiga, examina, demonstra, încerca, proba, cerceta
La fel ca în:

1. Iosif a pus pe frații săi la încercare

Geneza 42:15  Iatã cum veti fi încercați. Pe viața lui Faraon cã nu veti iesi de aici pânã nu va veni fratele vostru cel tânãr!
Geneza 42:16  Trimiteţi pe unul din voi să aducă pe fratele vostru; iar voi, rămâneţi la opreală. Cuvintele voastre vor fi puse astfel la încercare şi voi şti dacă adevărul este cu voi sau nu; altfel, pe viaţa lui Faraon că Sunteţi nişte iscoade.”

2. David a binecuvântat pe Domnul în faţa întregii adunări.

1 Cronici 29:17  Ştiu, Dumnezeule, că Tu cercetezi inima, şi că iubeşti curăţia de inimă; de aceea Ţi-am adus toate aceste daruri de bunăvoie în curăţia inimii mele, şi am văzut acum cu bucurie pe poporul Tău, care se află aici, aducându-Ţi de bunăvoie darurile lui.

3. Iov vorbește despre încercare

Iov 7:17  Ce este omul, ca să-Ţi pese atât de mult de el, ca să iei seama la el, să-l cercetezi în toate dimineţile, şi să-l încerci în toate clipele?
Iov 12:11, Iov 34:3 Nu testează urechea cuvintele și cerul gurii, gustul ?
Iov 23:10  Dar El ştie ce cale am urmat; şi, dacă m-ar încerca, aş ieşi curat ca aurul.
Iov 34:36  Sã fie încercat, deci, mai departe, fiindcã rãspunde ca cei rãi!

4. Psalmii despre cercetare

Psalmi 7:9  Ah! pune odată capăt răutăţii celor răi, şi întăreşte pe cel neprihănit, Tu, care cercetezi [încerci] inimile şi rinichii, Dumnezeule drepte!
Psalmi 11:4  Domnul este în Templul Lui cel Sfânt, Domnul Îşi are scaunul de domnie în ceruri. Ochii Lui privesc, şi ploapele Lui cercetează pe fiii oamenilor.
Psalmi 11:5  Domnul cearcă pe cel neprihănit, dar urăşte pe cel rău şi pe cel ce iubeşte silnicia.
Psalmi 17:3  Dacă îmi vei cerca inima, dacă o vei cerceta noaptea, dacă mă vei încerca, nu vei găsi nimic: căci ce-mi iese din gură, aceea şi gândesc.
Psalmi 26:2  Cercetează-mă [examinează-mă], Doamne, încearcă-mă, trece-mi prin cuptorul de foc rinichii şi inima!
Psalmi 66:10  Cãci Tu ne-ai încercat, Dumnezeule, ne-ai trecut prin cuptorul cu foc, ca argintul.
Psalmi 81:7  Ai strigat în necaz, şi te-am izbăvit; ţi-am răspuns în locul tainic al tunetului, şi te-am încercat la apele Meriba.

Proverbe 17:3  Tigaia lămureşte argintul, şi cuptorul lămureşte aurul; dar Cel ce încearcă inimile, este Domnul.
Ieremia 9:7  „De aceea, aşa vorbeşte Domnul oştirilor: „Iată, îi voi topi în cuptor, şi îi voi încerca. Căci cum aş putea să mă port altfel cu fiica poporului Meu ?
__________________

Ajanta Caves, Maharashtra, India 
Image by markhillary via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador