recunosti personajul ?

"Sunt un ratat în felul lumii. Nu am agonisit nimic de-a lungul vremii. Sunt lefter. Nu am o casă a mea ci stau în chirie mai ales la sfârșitul vieții mele. Lucrez din zori și până seara cât mai sunt în cortul acesta (viu). Am lăsat tot ce înainte apreciam. Ba mai mult le consider ca o povară toate aceste lucruri, și le evit: lăudăroșia vieții, pofta firii pământești. Am lăsat bani, averi, lucruri de valoare, școli înalte, diplome, tot setul de obiceiuri și tradiții pe care le țineam cu sfințenie, punctual.

Toate astea le consider ca un nimic în fața prețului nespus de mare, în fața bogăției arătate mie de Hristos. Căci știu să trăiesc smerit și știu să trăiesc în belșug. Am de toate. Și chiar și atunci când mintea mea mă alertează și-mi spune că e imposibil, ascult indicațiile lui Dumnezeu prin Duhul Sfânt. Pot totul în Hristos. Nu sunt o greutate pentru nimeni căci muncesc să îmi câștig singur pâinea cu toate că vă împărtășesc din bogățiile slavei lui Dumnezeu făcute cunoscute mie prin Hristos Isus.

Mă port aspru cu mine ca să nu fiu o pricină de poticnire pentru alții și să stric ceea ce Dumnezeu a zidit în timp, cu greutate, căci nu vreau să fac în zadar jertfa lui Hristos.

Trăiesc, dar nu mai trăiesc eu !
Ci ... Hristos trăiește-n mine.
Și viața pe care-o duc acum în trup
o trăiesc în credinţa în Fiul lui Dumnezeu,
care m-a iubit şi S-a dat pe Sine însuşi pentru mine.

Căci nici adâncimea,

nici moartea,
nici lucrurile de acum,
nu vor fi în stare să ne despartă de dragostea lui Dumnezeu, care este în Isus Hristos, Domnul nostru.

Da, sunt nebun în felul lumii pentru că nu urmăresc nici un fel de câștig, nu urmăresc să-mi strâng averi pe pământ nici să mă veselesc în chefuri și beții cu vin din belșug, nu caut locul de cinste între politicienii lumii, nu îmi expun diplomele și nu cerșesc.

Orice fac, fac pentru Adonai ! Spre slava Sa. Și orice lucrez, o fac ca pentru Domnul. Căci doresc să pierd orice bogăție a lumii acesteia ca să câștig moștenirea fără seamăn, dată gratis de Hristos. Și nu mă întristez căci Orice greutate de acum nu se compară cu slava viitoare ce-o vor vedea ochii noștrii în Împărăția Lui Dumnezeu.

În toate astea mă declar umil, nu sunt mai mare decât voi, ci sunt fratele vostru. Noi lucrăm împreună la propășirea Lucrării lui Dumnezeu. Căci nu bogății căutăm, ci pungi cerești, ce nu ruginesc. Toată Slava și Gloria I se cuvin doar Lui, Singurul Dumnezeu Adevărat !"

La sfarsitul vietii mele aș dori, pe patul de moarte, la ultimele raze de lumina percepută de ochii mei, ultimele sunete, ultima frază, să spun ca apostolul Pavel: "M-am luptat lupta cea bună, mi-am isprăvit alergarea, am păzit credinţa."

Description unavailable 
Image by Έλενα Λαγαρία via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador