Abilitatile dobandite. Adevarata comoara

La 26 de ani, cineva își face bilanțul:
- clasa IV - ma remarc la matematica, incepe sa-mi placa invatatul
- clasa VIII - premiul 2 pe zona la matematica. prima olimpiada pe judet. reprezint scoala noastra micuţă.
- intru pe locul 3 la liceu
- clasa IX, X, XII - nu reusesc sa iau premiu la olimpiada pe judet la matematica. dar nici nu ma stresez. astept sa treaca timpul sa nu mai fac naveta 5 km si sa nu mai fiu nevoit sa ascult materiile aberante ale unor profi [istoria/geografia/psiho]
- clasa a XII-a, ajung sa-L cunosc mai bine pe EL si fac un pas major in acest sens. sete de cunoastere a Sa. citesc mult Biblia. examenele ma apropie de EL.
- 14-18 ani. crescator de porci. lucru la camp, doar sunt fiu de fermier roman, nu ? greu.
- iau bacul pe propriul merit cu 9.14, care e si media pe toti 4 anii
- intru la facultate pe locul 70 cu 9.54. daca nu intram aici la buget ramaneam fermier.
- am prietena
- 18 ani. operat la nas. deviere de sept. acum pot respira bine. știam de doctori și birocrație
- nu reuşesc să mă înţeleg cu colegii de cămin [2 olteni]. ma mut in gazda. bani putini.
- prima restanţă. dezamăgit profund.
- 22 ani. atentionat: "am o cruce mai grea pt tine"
- mama moare de cancer de piele. odata cu o parte din mine.
- la o zi dupa inmormantare aveam restanta ce definea daca merg sau nu in anul 2. am luat-o. deci visul merge mai departe.
- socrul nu ma vrea. pierd ultimul prieten ramas. migrene.
- ajutat cu chiria de verisor. ulterior am aflat ca o voi plati.
- ma casatoresc. traim din salariul ei de bugetara.
- anul 5 ma angajez. dupa rugaciuni la EL am 3 oferte de angajare.
- nu reusesc sa termin facultatea. 14 restante.
- anul I de extensie: la mustata trec de pragul de 30 de credite. iau 13 restante.
- o săptămână de când a scris articolul: am picat anul din cauza unui examen

Cu asta ma laud, asta mi-e mostenirea mea. Si probabil asta ma va face mai puternic.

planuri pe viitor:
profesionale: sun. freelance. citit carti
familiale: o casa

Exista cineva care o duce mai rau ?

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador