Biblia. Opera de arta. Opinii.

Mihai, eu am apreciat efortul tau, ma asteptam ca tu sa inchei astfel si-mi pare rau. Nu pt calitatea cartii pe care tu o consideri sfanta, ci pt insatisfactia ta de a nu avea o lucrare ireprosabila, cum se cuvenea. De asemenea imi mai pare rau si pt ca speri ca acest lucru e rezolvabil de la sine. Cele 30 de contradictii care le-am postat numai pana acum, raman nesolutionate iar asta nu e vina ta. Nu e nevoie de niciun ajutor divin - daca el si-a neglijat sarcina de la inceput, nu avem a ne astepta, ca n-o va face si de aici incolo.
va inselati, Biblia e o lucrare ireprosabila pentru mine, e cea mai mare opera de arta - de departe. Insa faptul ca trebuie sa lupti cu tine, cu lumea, cu diavolul o face greu accesibila tocmai pentru ca mantuirea e mult mai importanta decat ne-am imagina. Si tot adevarat e ca diavolul ne cunoaste foarte bine si stie sa indoaie sagetile. Insa mai presus de astea se afla dorinta din inima [pe care doar EL o poate da] pentru cunoasterea Adevarului [a sursei Vietii] si credinta fara de care nu poti vedea lumina din cauza intunericului. Continuati sa priviti golul paharului si nu va veti da seama de lucrarea pură din el. Priviti doar inspre latura omeneasca supusa greselii si ignorati mesajul de dincolo de cuvinte, ori rugaciunile dincolo de tavan. Intr-un final, nu poti incapea decat in carapacea formata de-a lungul timpului, de ansamblul tiparelor create in minte, de ceea ce da sens fiintei pana la sfarsit. atat. poate nu prea am experienta insa asta nu ma impiedica ca de oridecateori am posibilitatea sa imi indrept privirea spre EL, stiind ca autolimitarea e un pacat, ca n-am fost creat doar sa pasc iarba de pe camp ori sa ma cred vreun animal evoluat insa in realitate sa "iau sfaturi" de la ele, ca sunt o faptura minunata creata de un Dumnezeu iubitor care m-a creat cu un scop si poate face mult mai mult decat noi putem "vedea" prin simturile noastre, nu o opera de arta creata in urma dezvoltarii nimicului, in urma a niciunei sanse [sau nule], etc.

de mii de ani se spune ca Biblia minte, ca Isus a fost cel mai mare uzurpator existent, ca crestinii sunt creduli, etc. Daca era o lucrare omeneasca, nu prospera atat, deoarece o minciuna sfruntata e oricand descoperita. Va puteti alatura lor, insa sansa aceea mica eu o incerc. Poate e mai mica decat presupunea aparitia vietii, ori a trairii noastre intr-o "casa" din mijlocul vidului, insa asta nu ma face decat sa lupt mai tare inspre viata vesnica spre care am fost toti destinati. 



Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador