Ce ne ofera incredere ?

1. Cuvântul lui Dumnezeu (2Tim3:16,17)

Pavel pe unde mergea încuraja, nu deznădăjduia în închisoare a închinat imnuri de bucurie (fap16:25)

Romani 8 = idei fundamentale ale credinței pentru crearea unei atitudini creștine pozitive

Toate lucrurile lucrează împreună spre binele aleșilor

Dacă Dumnezeu e cu noi cine va fi împotriva noastră ?

Este oare ceva prea greu la EL ?

Totul e posibil pentru cei ce cred

Orice cerere cu convingerea că va fi împlinită va fi ascultată

Tot ce cerem prin rugăciuni fiți convinși că veți avea, dacă credeți cu adevărat.

2. Rugăciunea (Ps25:1-10, Iac5:16)

Fă-mă: controlează-mi atitudinea

învață-mă: pregătește-mă să-ți cunosc Adevărul

îndrumă-mă: ghidează-mă, însoțește-mă

3. Duhul Sfânt (1 Ioan 4:4)

Voi sunteți din Dumnezeu și i-ați biruit pentru că Cel ce este în voi este mai tare decât cel ce este în lume

4

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador