Administrația Finanțelor Publice Otelu Rosu

Tel/Fax: +40(255)530964

Localități arondate: Oțelu Roșu, Băuțar, Glimboca, Marga, Obreja, Rusca Montană, Zăvoi

Săptămâna trecută am avut nevoie de o adeverință de venit pentru Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Caraș-Severin pentru dosarul de coasigurat.

Am mers la AFP din Oțelu-Roșu:

  • am completat cererea cu datele mele
  • am plătit la casierie taxa de 2 ron – doamna de acolo mi-a introdus datele în calculator
  • am mers la etaj la doamna agent fiscal, Milicevici Sârbislava pentru a-i înmâna cererea și chitanța. Mi-a spus să revin după 30 de minute.

Însă am constatat că adeverința pe numele meu e pe anul fiscal 2009 și le-am întrebat pe doamnele din birou dacă nu cumva s-a greșit pe undeva însă am fost asigurat că adeverința e valabilă și corectă și îndeplinește toate condițiile cerute, justificându-se prin faptul că veniturile se estimează cu un an în urmă.

Adeverințele de venit primite de la alte Administrații Fiscale din județ au fost eliberate cu înscrierea anului 2010.

Am trimis adeverința spre CJAS și a fost respinsă din cauză că nu era pe anul curent, exact aceeași problemă semnalată de mine. Am sunat-o pe doamna Milicevici și mi-a spus aceeași poveste, adeverința e pe anul 2010 însă anul fiscal 2009. Doamna de la CJAS, Claudia Creiniceanu, a spus că trebuie să aduc pe anul 2010. Am plecat din nou spre AFP Oțelu-Roșu, completând aceeași cerere, plătind aceeași taxă, doar că pe adeverință scria ce trebuie, 2010.

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador