Am terminat-o cu BRD ! Uraaa

Am închis conturile curente de la BRD.

Am predat cardul cu o lună în urmă.

Însă am dat peste o prostie, nimic nou la BRD.

Trebuia să ştiu de la ce sucursală am făcut contractul.

Da, ei nu ştiu. Dar se aşteaptă ca eu să îmi aduc aminte !

Acum 4 ani am primit de la angajator cardul, un contract pe care l-am pierdut, nici nu mi-a trecut prin cap să-i întreb unde au făcut cardul respectiv. Pfff, ce manager ar cere chestia asta clienţilor ? Uite că se poate. Bine c-am scăpat de ei.

Însă mai bine că nu am avut de-a face cu alte bănci gen ING şi mai ales de promoţiile lor înşelătoare. Ăştia-s mai răi. Cel puţin asta am constatat urmărindu-le mişcările.

De fapt există vreo bancă ce se comportă diferit ? Parcă toate-s la fel. Iniţial Millennium mi-a făcut impresie bună … să vedem.

 

P100410_14.35[01]

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador