Ben Carson – Maini inzestrate

Un proces de metamorfozare: un mucios negru devine doctorul în neurochirurgie. Un argument în plus că se poate indiferent de circumstanțe. O mamă ce-și împinge de la spate copiii, motivându-i de fiecare dată când are posibilitatea, impregnându-le în subconștient ideea că orice e posibil, reprezintă sursa de încredere ce-i propulsează să-și pună ținte înalte și să le atingă. Le-a impus să citească o carte pe săptămână și a redus la 30 de min/săpt - timpul petrecut la TV pentru început.

Bennie, poți reuși. Să nu te îndoiești nici un moment !

Trebuie să reușești ! Doar nu te-ai născut să fii un ratat !

Roagă-L pe Dumnezeu și EL te va ajuta !

Lasă Bennie, o să vezi că totul va fi bine !

Da, Ben, dar trebuie să fii și mai bun.

Trebuie să poți. Concentrează-te, învaț-o (tabla înmulțirii) și mâine, când vin de la lucru, te ascult. O repetăm în fiecare seară până o vei ști mai bine decât toți ceilalți din clasă.

Mergeți și împrumutați cărți de la bibliotecă.

Din moment ce ți-ai pus în gând un lucru, înseamnă că poți să-l și obții.

Dacă știi să citești, poți găsi răspunsuri la orice întrebare.

Ascultă Bennie, în viață nu faci numai ce-ți place.

 

 

Faptul că-mi acorda atâta atenție și mă încuraja mi-a dat motivația de care aveam nevoie.

De la o vreme, incursiunile la bibliotecă au început să mă pasioneze cu adevărat.

“Acum știu sigur că e și voia Ta să ajung doctor“, I-am spus.

“Promit să fac tot ce îmi stă în putință și promit că … n-o să se mai întâmple !” (la examen chimie, Yale)

Nu voi ajunge niciodată nimic dacă nu mă controlez.

De fiecare dată se găsesc scuze când nu-ți dai toată osteneala să realizezi ceea ce ți-ai propus.

Renunțasem repede, în loc să mă ambiționez și să lupt.

La slujbă: Cunoștințele păstrează-le pt tine. Nouă arată-ne ce poți !

Indiferent de felul muncii pe care o faci, dacă dai dovadă de conștiinciozitate, vei fi apreciat și promovat.

 

maini inzestrate

 

file_32_14

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador