Fericirile diavolului

Fericiți sunt acei creștini care:

  1. sunt prea obosiți și ocupați să petreacă timp cu Dumnezeu – ei vor petrece timp cu mine
  2. sunt prea obosiți și ocupați să petreacă timp cu alți creștini – ei sunt cei mai buni candidați ai mei la cădere
  3. sunt leneși, cu ceva noroc se poate să nu mai meargă la biserică – ei sunt misionarii mei
  4. sunt foarte religioși, dar care calcă pe toți pe nervi – ei sunt cele mai eficace pietre de poticnire pe care le am
  5. fac probleme – ei sunt cel mai bun echipaj kamikaze pe care îl am
  6. n-au timp să se roage – ei sunt cea mai ușoară pradă a mea
  7. bombăne – ei sunt cei mai buni descurajatori pe care îi am

Fericit ești tu care auzi aceste lucruri și crezi că vorbesc despre alții – ești al meu, te-am prins.

 

www-crestintotal-ro-825

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador