Cum tai unghiile la bebe ?

Sara era toată roșie pe față. Zgârieturi noi și vechi s-au așternut pe fața ei. Ca în filmele cu Rambo ! Nici mama nu a scăpat. Așa că am decis să-i tai unghiile ca la carte. Am găsit niște sfaturi ce îmi confirmau opiniile. Știam că e mai ușor să îi tai unghiile în somn, am mai încercat data trecută și a mers, însă doar la o mână. Nu se pune problema să i le tai când e trează. E mai rea ca un dirijor.

Așa că am așteptat să adoarmă bine, am luat unghiera cea micuță și am intrat în alertă maximă din cauza contrastului prea mare între mâinile mele și degetuțele ei. Sunt așa mici și fine încât orice milimetru contează. Am transpirat tot însă a meritat pt că mi-a plăcut. Am tăiat fiecare colțișor. Acum știu cât de atent trebuie să fie un medic când operează. Da, eram stresat de fiecare dată când apăsam pe unghieră și mă uitam de două ori să nu fie carnea ei acolo. Unghia e așa mică încât de-abia se vede între degetele mele.

Acum doarme ca un îngeraș și eu … imortalizez sentimentele astea.

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador