Doare piciorul pe bebe

Am început o nouă secţiune pe blog. O categorie unde vom scrie problemele cu care ne confruntăm ca părinţi, pe scurt: bebe. Probabil experienţele noastre vor ajuta pe cineva şi ar fi un motiv în plus să râdem peste 10, 20 de ani cu toţii.




Zilele astea am fost cam îngrijoraţi pentru că s-a întâmplat ca Sara să plângă foarte tare, se vedea că suferă, că o doare ceva. Însă noi am pus durerea pe seama creşterii dinţilor, pe parcurs am observat că de fapt piciorul e de vină. Când e entuziasmată de ceva, ea dă doar cu un picior, pe celălalt nu-l mai ridică apoi să-l arunce cu patimă înapoi în pat. Am observat asta când o schimbăm, atunci când îi ridicăm picioruşul să-i punem scutecul începe să ţipe de durere.








Primul gând a fost să mergem la doctor la urgenţe însă era în weekend şi cu siguranţă mergeam doar să ne uşurăm buzunarele şi să ne testăm răbdarea la cozile de pe aici (eee, e weekend deci nu-s), de la ortoped. Au trecut 2 zile şi deja începe să-şi mişte mai bine piciorul problemă şi nu mai urlă de durere. Cam nasol, că nu ştiam ce să-i facem în clipele alea de coşmar. O vedeam cum suferă şi eram cu mâinile legate pt că nu ştiam ce să-i facem ca să-i treacă.
O să revenim cu detalii pt că astăzi mergem la doctor. Cu toate că avem şi pediatru, din păcate doar de marţi până vineri îl putem contacta.

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador