Va rog anuntati cand faceti un bine

În data de 13 octombrie 2010, 23:54, m1ha1 <___> a scris:
Stimate domn,
v-am adăugat în blogroll așa cum ați cerut, iar referitor la problema bannerului așa cum vedeti aici, de pe siteul dvs au venit 11 vizitatori din care:
  • 3 au venit la comentariul meu: "Frumos!" dintre care unul sigur sunteti dvs pentru că în medie au stat 16 minute pe blogul meu
  • iar 6 de pe pagina principală - deci 90% șanse, de pe bannner însă cu un timp mediu de stat pe siteul meu de 00:00 secunde ceea ce anulează vizitele
  • au mai fost 2 vizitatori (unul în 3 iulie)
Nu mă mir că sunt așa puțini pentru că un banner între atâtea nu aduce nici un beneficiu. Sunt prea multe acolo probabil din cauza asta nu l-am cerut. Eu nu v-am cerut să adăugați vreun link pe siteul dvs și consider că e greșeala dvs dacă v-ați dorit reciprocitate și nu m-ați anunțat, vă adăugam cu plăcere. Eu nu aveam cum să mă autosesizez pentru că la cifre așa mici mai bine aș căuta acul în carul cu fân decât să găsesc toate blogurile care îmi aduc, să zicem și 50 de vizitatori zilnic.
Tema
Am schimbat puțin tema blogului nu mai este "privirea către cer" pentru că am încercat să public nu doar pe tema spirituală ci pe toate planurile vieții mele, pe categorii: de la bebe, problemele consumatorilor până la concursuri. Desigur rămâne și tema principală cea spirituală având cele mai multe articole până acum.

Linkuri
Deocamdată încerc să îmi cresc influența pe google și am lăsat ștacheta în așa fel încât accept orice blog care dorește să facem link exchange. Dacă nu doriți să vă aflați în aceeași listă de linkuri cu alte siteuri e alegerea dvs. Secțiunea LINKS nu reprezintă linkurile pe care le promovez (promovez norul de imagini de mai jos) ci doar o altă secțiune a siteului care arată oamenii care m-au adăugat recent pe siteurile lor.
În speranța că acest email v-a fost de ajutor,
Vă doresc multă binecuvântare cerească,
Al dumneavoastră,
Mihai

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari