Schimb de linkuri


Vrei să sprijini această lucrare ? Iți mulțumesc. Și iți garantez că voi face tot ce îmi stă în putință pentru a nu te dezamagi.
Cum putem sa ne sprijinim reciproc?
  • Adaugă linkul către m1ha1.blogspot.com pe blog-ul tău, la Blogroll. Apoi, anunță-mă aici pentru a adăuga și eu linkul către site-ul tău. Adaug doar bloguri cu conținut decent.
  • Scrie un articol (cu bune sau cu rele) despre acest site pe blog-ul sau site-ul tău. Am nevoie de feedback de la voi! 
  • Scrie un comentariu aici, cu sugestiile tale.
  • Dorești un review la blogul tău ? Scrie dorința ta aici sau dă-mi un email. Acesta îți va aduce puncte în topul zeList.



Urmărește cele mai bune Promotii Online.

Ne intalnim pe chat pentru quizuri, coduri si distractie. Daca ne urmaresti pe Google+, Facebook sau pe twitter (chiar si prin sms) veti fi instiintati cand apar noutati. In coltul din dreapta sus aveti meniul cu toate quizurile si codurile disponibile.
Daca va sunt utile informatiile dati un like sau +1.



Postat de Concursuri Online în 10/28/2007 03:08:00 p.m.