despre emag

Nu cred că mai e nevoie de prezentare.
Toată lumea știe despre calitatea produselor acestui magazin.

Când am fost să văd cu ochii mei un magazin eMag din București mi-am dat seama că profesionalismul și calitatea sunt la ele acasă. Atunci mi-am luat doar 2Gb RAM pentru laptop și așa a început experiența mea cu eMag. Un coleg de-al meu și-a comandat de pe platforma lor online un laptop și a fost mulțumit de prestația lor. După părerea mea sunt cei mai buni din zonă.

Însă am rămas mască la oferta pe care o derulează în prezent: ExtraGarantie de Retur de la eMAG.
Pur și simplu îți returnează banii înapoi dacă dorești. Ai la dispoziție 30 de zile să vezi dacă produsul cumpărat își merită banii. Cine mai oferă așa ceva ? Eu nu am mai auzit ca în România să mai existe o asemenea ofertă. Dacă laptopul cumpărat nu-ți place, îl poți returna.

Ca să înțelegeți mai bine ce înseamnă asta în România, vă explic ce am pățit ieri:
Merg într-un magazin să cumpăr baterii. Am găsit, le-am cumpărat. Acasă văd că nu merg. Le pun la telecomandă, nimic. Apoi observ că sunt cam zgâriate. Merg din nou la magazin și încerc să-i amintesc că acum câteva minute am cumpărat ceva de acolo. Răspunsul patronului: "cumperi sau pleci ?". Păi, să vedeți că. "Nu mă interesează. Depune reclamație pentru o baterie."

În schimb lui eMag îi pasă de produsele și de satisfacția clienților. Primești înapoi banii. Dacă ai primit produsul prin curier plătești, de exemplu, pentru un laptop, aproximativ 38 ron dacă nu ți-a plăcut și vrei banii înapoi.

Cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este 843895.

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari