Romtelecom Clicknet merge perfect

Scriam aici despre problemele avute cu o conexiune proastă la internet utilizând serviciul ClickNet de la Romtelecom. După mai multe sesizări telefonice chiar și 2 noaptea, după ce operatorii au ajuns la capătul răbdării cu mine spunându-mi ba că sunt prea fixist, că cer prea multe de la ei și că nu mă pot ajuta, ba că sistemul meu de operare e prost (Windows Vista), că n-are cum să fie cumpărat și totodată instabil, etc.




Da, îi sunam să le spun că nu-mi merge internetul, ei ziceau că nu e de la ei. Se uitau pe statistici și îmi spuneau că problema e la mine. La hardware, la software, nu la serviciile oferite de ei. A durat o săptămână să le explic că sistemul meu a mers perfect cu RDS timp de 7 ani. Degeaba. Văzând că nu merge am apelat la OPC, ANPC.



Și uite așa s-a schimbat problema. Nu mai sunam eu, ci ei. Problema nu mai era la mine, ci la ei. S-a întâmplat ca, la un timp să fie prea insistenți cu telefoanele, am făcut greșeala să le dau numărul de mobil. Eram la lucru și le explicam că nu pot vedea dacă s-a rezolvat problema decât dacă ajungeam acasă.



Am procedat cum făceau ei cu mine înainte. Mă ignorau complet. Le spuneam că sunt ocupat (chiar eram). Au venit și au schimbat toate cablurile de la stâlp până la modem. Era vechi de 10 ani, pus pentru telefonie. Ba chiar, am primit un telefon de la managerul local care mi-a cerut iertare pentru problemele ivite și mi-a oferit un discount de 25ron (pentru că am plătit cablul de la modem la comp).



De atunci internetul merge perfect.


Barco Salinas IIImage by tpeñalver - TPG via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari