BitDefender – error memory fault

După ce am downloadat antivirusul BitDefender Internet Security 2011 de la go4it GRATIS mă pun și-l instalez. Dau dublu click pe el și aștept să-l ia de pe server. Îmi apare ecranul că s-a instalat și dintr-o dată ecranul albastru: memory fault.

 

2010_12_20_02_53_000

 

Toată munca mea s-a dus din cauza neisprăviților de la BitDefender. Îl restartez și o iau de la capăt. Da, am mai avut probleme cu ei în martie 2010, le-am dat a doua șansă dar nu o merită. Și dacă produsele astea Gratis pe care le testăm noi, viitorii clienți, dau greș – erori idioate – atunci ce să mai spunem când dăm banii pe acel produs și se întâmplă astfel de lucruri ? Chiar nu merită. Deocamdată.

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari