BitDefender – error memory fault


După ce am downloadat antivirusul BitDefender Internet Security 2011 de la go4it GRATIS mă pun și-l instalez. Dau dublu click pe el și aștept să-l ia de pe server. Îmi apare ecranul că s-a instalat și dintr-o dată ecranul albastru: memory fault.

 

2010_12_20_02_53_000

 

Toată munca mea s-a dus din cauza neisprăviților de la BitDefender. Îl restartez și o iau de la capăt. Da, am mai avut probleme cu ei în martie 2010, le-am dat a doua șansă dar nu o merită. Și dacă produsele astea Gratis pe care le testăm noi, viitorii clienți, dau greș – erori idioate – atunci ce să mai spunem când dăm banii pe acel produs și se întâmplă astfel de lucruri ? Chiar nu merită. Deocamdată.




Urmărește cele mai bune Promotii Online.

Ne intalnim pe chat pentru quizuri, coduri si distractie. Daca ne urmaresti pe Google+, Facebook sau pe twitter (chiar si prin sms) veti fi instiintati cand apar noutati. In coltul din dreapta sus aveti meniul cu toate quizurile si codurile disponibile.
Daca va sunt utile informatiile dati un like sau +1.



Postat de Concursuri Online în 12/20/2010 02:57:00 a.m.