review nokia e5

De câteva săptămâni bune testez un nokia e5. Am cumpărat și un router wireless pentru a vedea cum se comportă în mediul online. Astfel că vă prezint următoarele:

Avantaje:

  1. agenda. vizualizare pe zile, săptămâni, luni. pot fi intercalate mai multe taskuri cu vizualizare ca în google calendar. foarte ușor de adăugat un task, o întâlnire sau un memento.
  2. hărți. de pe un calculator legat la internet le-am downloadat apoi le-am transferat pe mobil. se conectează la satelit relativ greu.
  3. memorie. 32gb. destulă
  4. viteza de transfer pe usb. merge bine pe memoria de 2gb cu care vine mobilul.
  5. soft preinstalat. ai toate aplicațiile de care ai nevoie instalate gata când primești telefonul.
  6. ovi. un mediu gratis foarte util. dar și idiot pe alocuri
  7. are wireless – deci nu mai plătesc abonament la internet special pentru mobil. și nu sunt limitat – pot downloada cât vreau eu.
  8. o serie de aplicații miștoo – de la cititul mesajelor cu voce de bărbat sau femeie până la snaptu (cel mai simplu mod să te loghezi pe facebook și twitter, să citești feeduri și să te joci sudoku).
  9. lanterna – e foarte utilă mai ales pe străzile României noaptea. Dibuiești mai ușor unde vrei să mergi și dacă activezi și gps n-ai nici un dubiu că ajungi la destinație.

Dezavantaje:

  1. nu are buton sau scurtătură pentru vizualizarea aplicațiilor ce rulează pe telefon. am găsit-o în sfârșit. e cam greoi să tot ții apăsată tasta home (cam 2 sec) pt a vedea aplicațiile care rulează în background. Totuși m-am bucurat că există.
    e cam nasol să mergi în meniu apoi să selectezi opțiunile și apoi funcția de vizualizare a aplicațiilor deschise. Dar nu e așa mare problema.
  2. Nu are buton special pentru video și foto. Poți însă folosi un buton pentru ambele. Se va deschide ultima funcție folosită. Dacă ultima dată ați folosit aparatul de fotografiat pe acela îl veți folosi, iar ca să filmați va trebui să urmați încă 3 pași: selectarea modului video. Bun, și asta se rezolvă cu timpul. Pur și simplu te obișnuiești. Eu am pus pe butonul din dreapta scurtătura către Foto/Video și e destul de rapid.
  3. bateria ține 2 zile și vreo 12 ore dacă îl butonez la greu. cam puțin. însă ține 4 zile și 20 de ore dacă nu prea-l folosești.
  4. mai apare din când în când o kestie urâtă numită simplu: eroare (apare un avertisment cu un text: eroare) dar dispare rapid. Prima dată apărea la conectarea la rețeaua wireless și mi se bloca telefonul (trebuia să-l închid) însă i-am reinstalat softul și nu mai apare această problemă.

Per total e un telefon business, foarte util, cu multe funcții mișto pe care-l poți găsi la promoție într-o campanie Quickmobile.

Image 017

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari