Teapa Kudos Network UK

UPDATE: Inițial am scris acest articol, apoi m-am gândit că ar fi bine să și testez sistemul înainte de a-l clasifica drept o țeapă și acum am și dovezi: nu contează că înscrii sute de mii de oameni dacă ei nu completează ofertele respective. În ultima poză se observă că s-au înscris 53 de vizitatori însă nici unul nu a fost acceptat pentru că nu și-a încărcat contul de pe nuȘtiuCeSitePartener care le aduce bani firmei kudos.

Cele 8 siteuri au același design diferă doar produsele pe care le poți selecta.
Astfel în secțiunea apple găsești doar produse făcute de firma Apple: iPod, iPad, iPhone, Mac, iMac
iar în secțiunea mobiles îți poți alege orice mobil dorești de la iPhone4 la HTC Desire, Blackberry sau Sony Xperia.

Însă mecanismul e același:
  1. tu te înscrii pe siteuri gen gamebookers fiind nevoit să-ți încarci contul cu 20$ (durează maxim 45 de zile validarea acestui task)
  2. ei iau comisionul și își calculează un profit acceptabil
  3. vor arunca un iPhone, să zicem, celui care îl merită și a învestit destul
  4. însă ei la început spun că e nevoie doar de câțiva reffereri (însă un astfel de refferer trebuie să depună 20$, de exemplu, pentru a fi validat)
  5. pe lângă asta îți pot cere dovezi că datele adăugate de tine sunt reale sau îți cer bani de pe card să vadă că e al tău
This is simply a form of online marketing. We earn a referral fee from the offers completed and this is used to purchase your free gifts. It's as simple as that
Cum te înscrii ?
  1. introduci emailul și dai “sign up now
  2. adagi datele tale personale: nume, prenume, adresa, telefon
  3. confirmi adresa ta de email dând click pe linkul primit
  4. te loghezi
  5. și înainte de a putea primi linkul pe care prietenii tăi ar trebui să se înscrie ca tu să primești premiul selectat trebuie să mai faci un singur lucru: să te înscrii tu pe alt site cu care ei colaborează și să depui câțiva dolari, sau să îți introduci datele cardului pentru un cont demo
  6. eu m-am oprit la pasul anterior pentru că nu știu câte astfel de taskuri mi se vor cere pe parcursul întregului proces și nu știu câtă încredere să mai am în ei din moment ce la început spuneau că pentru a primi cadoul (adică ceva gratis) am nevoie doar de câțiva reffereri. Și în regulament își declină orice responsabilitate.
Dacă se încumetă cineva să parcurgă toți pașii poate ne explică și nouă dacă se merită să te înscrii. Eu bag mâna în foc că 1.000 de conturi și utilizatori cărora li se promit aceste produse nu ajung până la finalul procesului pentru că, mă gândesc, la un moment dat îți vor cere să le bagi tot mai mulți bani și te vei întreba dacă nu e mai simplu și ieftin să cumperi acel produs din magazin.

Image 004

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari