Don’t give up !


 

When you don't give up ,,, You cannot fail

 

 

Totul depinde de tine. Cand eram mic mama mea imi spunea ca orice imi pun in minte pot reusi. N-am crezut-o. Insa dupa cativa ani buni de munca si perseverenta am realizat ca asa e.

 

Esti singurul loc din univers pe care-l poti schimba. Invingatorii sunt cei care cred pana la capat in visul lor.

Sunt alaturi de tine, hai, ai o viata de trait. Traieste-o clipa cu clipa !

 

don__t_give_up_wallpaper_by_performant

sursa




Urmărește cele mai bune Promotii Online.

Ne intalnim pe chat pentru quizuri, coduri si distractie. Daca ne urmaresti pe Google+, Facebook sau pe twitter (chiar si prin sms) veti fi instiintati cand apar noutati. In coltul din dreapta sus aveti meniul cu toate quizurile si codurile disponibile.
Daca va sunt utile informatiile dati un like sau +1.



Postat de Concursuri Online în 9/08/2011 12:59:00 a.m.