Am castigat 100 de euro

In 13 oct m-am inscris la acest concurs nu inainte de a citi regulamentul. Asta din cauza multitudinii de tepe ce au crescut exponential in ultimul timp. Adevarul e ca m-au atras si premiile 8x100 euro, 8xStickuri de 2Gb iar premiul cel mare un Notebook Acer Aspire One D260.


Beneficiul maxim la concursurile cu premii in bani e ca iti poti alege ce premiu vrei iar eu ma gandisem de ceva timp la un eBook Reader Kindle care ajunge la 599 lei dar exista si optiunea de a-l cumpara direct de pe amazon, cu un design mai placut la 79$ + taxe suplimentare.

De mai mult timp am pus ochii pe un DSLR, insa nu-mi pot permite iar in ultimul timp pe lista cu prioritati a aparut si un laptop din cauza ca DELL-ul meu nu prea mai face fata, il am deja de 4 ani si isi revine greu dupa ultima lui cazatura, pe langa faptul ca bateria tine maxim 5 minute si coolerul baraie ca o masina de tuns iarba.

As opta pentru eBook pentru ca obosesc foarte repede citind pe calculator iar cu tehnologia e-ink nu o sa fie diferenta intre o carte si eBookul. Doar ca mi se pare foarte mic si nu stiu daca o sa-mi placa.

Acum 2 zile am primit un mesaj surprinzator:
Salut Mihai,
Este adevarat, ai fost declarat al doilea castigator al etapei intai din concursul CuponClub.ro. Felicitari!Premiul castigat de tine este 100 euro, bani pesin.
Iar astazi am primit banii in cont.
2011-10-19 13 43 53

Prin urmare iti recomand sa te inscrii la acest concurs pentru ca sansele ca tu sa fii urmatorul sunt foarte mari.
PS: Tu ce ai face cu banii ?

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari

raspunsuri conquiztador