Viaţa nu înseamnă să aştepţi ca furtunile să treacă…

  • Parlamentarii ar putea da o lege dar sunt prea ocupați cu mânuirea puterii în scopuri personale. Vile, confort la fel ca politicienii dintotdeauna: Nu le pasă.
  • Preoții ar putea strânge sau direcționa fonduri pentru a salva o viață. Însă nu le dă voie religia, tradiția și poruncile omenești. Cei atinși spun o rugăciune-n gând și-atât cu toate că știu prea bine că pot să o facă. Nu le pasă. Oamenii ăștia și-au uitat responsabilitatea, nu mai apelez la ei, îmi plătesc în liniște impozitele nemaiașteptându-mă la serviciile lor. Dar există cineva care contează cu o putere colectivă enormă.
  • Am crezut că mă pot uita în ochii albaștrii ai acestei fetițe ai căror culoare se stinge cu fiecare clipă de stat pe gânduri și să-i spun, mințind: Am făcut tot ce-am putut. Totul va fi bine !
  • Dacă nu va reuși iar tu ai putut s-o ajuți și n-ai făcut-o ... ai aflat răspunsul. Mulțumesc oricum. Popoare, tot răul din lume poate fi stârpit dacă dorim asta și suntem uniți. Leucemia la fel. Dar trebuie să fim celule, anticorpi să luptăm toți.
Campanie umanitara: Diana se va stinge fara ajutorul tau!

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari