Raspunsuri Concurs We Love To Play


2012-09-13 11 18 37

Toate quizurile le găsiți aici: concurs We Love To Play

 

INTREBARE FULGER : In ce comuna s-a desfasurat editia a doua "Mi-s Baiatul de la Tara"? ieud

  1. CIREASA DE PE TORT : Ce prepara Mariana la aperitiv pentru invitati? oua umplute
  2. CIREASA DE PE TORT : Ce bautura serveste Mariana in deschiderea cinei? Tuica De Prune
  3. IUBIRI SECRETE : Ce-i place lui Damian sa joace ? tenis
  4. MI-S BAIATUL DE LA TARA : Alina a ajuns si in curtea unui baiat de origine maghiara, care: Repara Masina
  5. IUBIRI SECRETE : Pe cine da afara din casa Iani ? pe sorin
  6. MI-S BAIATUL DE LA TARA : Unul dintre finalisti era cunoscut in sat dupa porecla. Care era porecla lui? Broscoiu
  7. CIREASA DE PE TORT : Cate oua contine desertul Marianei? 10 Oua
  8. CIREASA DE PE TORT : Invitatii vor servi la felul principal un preparat din carne de: oaie
  9. MI-S BAIATUL DE LA TARA : In ce judet a fost vedeta in editia a doua "Mi-s Baiatul de la Tara"? Satu Mare
  10. MI-S BAIATUL DE LA TARA : Cati concurenti s-au inscris la preselectie? 19
  11.  

Spanzuratoarea: Natiune te cunosc

Recunoaste vedeta: Mirela Zeta




Urmărește cele mai bune Promotii Online.

Ne intalnim pe chat pentru quizuri, coduri si distractie. Daca ne urmaresti pe Google+, Facebook sau pe twitter (chiar si prin sms) veti fi instiintati cand apar noutati. In coltul din dreapta sus aveti meniul cu toate quizurile si codurile disponibile.
Daca va sunt utile informatiile dati un like sau +1.



Postat de Concursuri Online în 9/28/2012 09:43:00 p.m.