Raspunsuri Concurs We Love To Play

2012-09-13 11 18 37

Toate quizurile le găsiți aici: concurs We Love To Play

 

INTREBARE FULGER : In ce comuna s-a desfasurat editia a doua "Mi-s Baiatul de la Tara"? ieud

  1. CIREASA DE PE TORT : Ce prepara Mariana la aperitiv pentru invitati? oua umplute
  2. CIREASA DE PE TORT : Ce bautura serveste Mariana in deschiderea cinei? Tuica De Prune
  3. IUBIRI SECRETE : Ce-i place lui Damian sa joace ? tenis
  4. MI-S BAIATUL DE LA TARA : Alina a ajuns si in curtea unui baiat de origine maghiara, care: Repara Masina
  5. IUBIRI SECRETE : Pe cine da afara din casa Iani ? pe sorin
  6. MI-S BAIATUL DE LA TARA : Unul dintre finalisti era cunoscut in sat dupa porecla. Care era porecla lui? Broscoiu
  7. CIREASA DE PE TORT : Cate oua contine desertul Marianei? 10 Oua
  8. CIREASA DE PE TORT : Invitatii vor servi la felul principal un preparat din carne de: oaie
  9. MI-S BAIATUL DE LA TARA : In ce judet a fost vedeta in editia a doua "Mi-s Baiatul de la Tara"? Satu Mare
  10. MI-S BAIATUL DE LA TARA : Cati concurenti s-au inscris la preselectie? 19
  11.  

Spanzuratoarea: Natiune te cunosc

Recunoaste vedeta: Mirela Zeta

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari