Carti Povesti: Alba ca Zapada

Poate părea ciudat, dar astăzi am avut puțin timp liber în care am ales să citesc această poveste. Au trecut ani de când am citit-o prima dată însă am rămas puțin dezgustat pentru că acum mi-e foarte greu să trec peste unele aspecte pe care le enumerez mai jos:

  • eșecul repetat al răului (mama vitregă) asupra binelui (Albă ca Zăpada) prin lucruri aparent inofensive. de fiecare dată personajul ce reprezintă binele este pur și alb ca un porumbel, ce reprezintă însăși Dragostea ce crede totul și nu pune la îndoială chiar și a doua, a treia tentativă de ucidere
  • imortalitatea personajului pozitiv. chiar dacă ar trece cu buldozerul peste fetiță trebuie să se întâmple ceva, o așchie care să strice planurile malefice astfel încât aceasta să fie nevătămată ca în final să se întâmple ceea ce trebuia de la început. Imaginați-vă că după ce stă Albă ca Zăpada fără respirație câteva ore bune din cauza părului prea strâns își revine fără probleme apoi mărul otrăvit se oprește în gât după 3 zile bune și ceva timp vine făt frumos și rezolvă situația otrava nici nu mai are timp să-și facă efectul

O luăm ca atare, o simplă poveste, poate pentru un copil nu zgârie așa greu însă e greu de mestecat pentru un adult obișnuit cu realitatea. Ateii numesc Biblia o poveste dar nu stă nimeni să o aprofundeze de frică să nu fie adevărată, sau măcar să pară.

2013-01-31 22 41 27

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari