Biorganicbubu.ro Magazin BIO

Primesc un SMS de la +40742.125.510:

Biorganicbubu.ro magazin cu produse bio-naturale la preturi recomandate de furnizori. Vrem ca toti cei care iubesc copiii sa le dea sansa sa creasca sanatosi

Și cum să nu iubesc eu copiii, așa că am intrat pe site și am rămas plăcut surprins de logo-ul cu buburuza. Mi-a luat ochii de la început. Frumos. Văd că e un magazin cu produse BIO ceea ce nu-i rău. Ca la toate magazinele naturiste primele căutări le fac după soia boabe și semințe susan pentru că sunt produse pe care le folosesc și știu prețurile din zona asta. Soia încă nu am găsit și nici semințele de susan așa cum le știu eu, dar există o grămadă de produse faine la un preț accesibil. Au și un blog interesant. Pe email au fost foarte de treabă, așa că vă recomand cu căldură: 2013-03-25 16 54 50LIKE

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari