Chrome vs CoolNovo - YouTube

Am încercat astăzi schimbarea browserului meu actual, Chrome pe care-l folosesc de ceva timp bun cu CoolNovo însă ocupă mult mai multă memorie RAM, ajunge la 4.4 GB și pe deasupra e mult mai lent, vizibil, stă la fiecare pagină cel puțin o secundă în plus față de chrome.

 

L-am instalat pentru că voiam să schimb designul paginii youtube iar chrome spunea că nu acceptă scripturi din afara chrome store sau cel puțin așa am înțeles eu, dar nici cu coolNovo n-am reușit mare lucru, nu mergea nimic așa că am revenit la Chrome care mi se pare cel mai bun browser al momentului. Era utilă la CoolNovo opțiunea Chrome/IE dar nu sunt multe siteuri care necesită browserul IE.

 

După închiderea Google Reader am rămas dezamăgit de serviciile google care nu prea se mișcă cu talent cu toate că au în mâini șansa să o facă. De exemplu la Youtube sunt atâtea opțiuni și funcționalități care pot ajuta utilizatorul să găsească informația dorită dar nu sunt implementate, pot fi puse o grămadă de filtre sau categorii (iar sugestiile lor n-au nici o legătură cu istoria mea pe youtube), pe lângă asta nu pot dezactiva noutățile prietenilor de pe Google Plus.2013-03-20 20 36 08

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari