Firma S.C. Favorit S.R.L nu raspunde

În ultimele 3 saptamani se aude un bârâit enervant pe linia oferita de aceasta firma cu sediul în Timișoara cu o cifră de afaceri de 4.200.000 ron. Am incercat sa contactam firma și să-i rugăm să trimită o echipă să rezolve problema la numarul 0355.401.500 si mi-a raspuns un domn care mi-a spus ca el se ocupa de partea tehnica si m-a rugat sa sun la 0355.401.401 dar nu raspunde nimeni la acest numar si am sunat de 30 de ori cateodata suna ocupat nu pot sa-mi explic de ce angajatul acestei firme platit sa preia sesizarile nu se sinchisește să răspundă. La un moment dat a ridicat receptorul și pur și simplu auzeam tastatura, probabil e prea ocupat să răspundă prietenilor pe mess.

Apoi am sunat la numarul 0746220888 si a raspuns o doamnă amabilă care mi-a preluat sesizarea în 30 de secunde. Atât de ușor.


UPDATE: în ziua următoare la ora 10 au venit și au rezolvat problema, era de la cutia aceea mare de pe stâlp, au schimbat ceva la ea și merge. Bine că există internet, altfel nu aflam numărul doamnei acelea amabile care a preluat sesizarea, că altfel stăteam mult și bine dacă sunam la același funcționar care pur și simplu ridică receptorul și n-are chef să audă nimic. Nu știu dacă a fost dat afară acest tip de om dar sper ca prin această postare să ajut clienți ca mine și să le spun că există speranță în rezolvarea problemelor dacă insistăm, și putem trece peste acest tip de funcționari publici (și în această categorie sunt toți funcționarii publici ai instituțiilor de stat precum și angajații în sistemul medical de stat, pur și simplu își permit să aibe un asemenea comportament cu clienții lor pentru că nimeni nu spune șefilor lor că ei se comportă inadecvat, asta pentru că MULȚI nu știu unde să se plângă, se plâng la familie, la cunoscuți dar niciodată șefilor lor cei care pot lua măsuri).

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari