Preschimbare permis de conducere roman

Au trecut 10 ani si permisul trebuie schimbat.

  1. Primul lucru, am facut programare online aici
  2. Am calculat cat timp am nevoie sa ajung la adresa de aici (eu fiind in caras-Severin): B-dul A.I. Cuza, nr.39, camin 3, et.2, Resita (vis-à-vis de Inspectoratul Judeţean de Poliţie)
  3. Am cautat ce documente necesare am nevoie
In ziua programarii online sau mai inainte va trebui sa faceti dosarul medical sau fisa medicala.
In Timisoara am fost la Policlinica Sanatatea la ora 8 (pe site scrie clar ca ora 9) si am asteptat pana la 9 cand vin doctorii. In cateva minute am avut fisa completata si stampilata. Am platit 100 lei pentru ea si cu aceasta fisa am plecat spre Resita.

In 3 zile lucratoare am primit permisul.
Multumim pentru serviciile facute cu profesionalism.

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari