Biletul zilei

MANCHESTER, ENGLAND - MAY 16:  Cristiano Ronal...


Eveniment Alegere Cotă Status Timpul de început Rezultat
Arsenal FC - Portsmouth FC (Pont) 1 1,15 22.08.09 16:00 4-1
Williams S. - Safarova L. (Pont) 1 1,15 21.08.09 20:15 2-0
Federer R. - Hewitt L. (Pont) 1 1,15 21.08.09 19:30 2-0
Murray A. - Benneteau J. (Pont) 1 1,01 21.08.09 18:00 2-1

Cotă total: 1,54
  • Azi și mâine sunt meciurile.
  • Cele mai sigure luate, cu toate astea am avut și surprize, chiar și la tenis considerat cel mai sigur sport de către pariori, și am observat și eu că statisticile jucătorilor sunt foarte bine puse la punct pentru că un jucător aflat pe locul 1 nu poate pierde un meci având ca adversar un jucător de pe locul 20-30+
  • Am pus și meciul de tenis de femei [Williams-Safarova] pentru că e considerat unul sigur, însă cele mai multe surprize le-am avut la pariurile de tenis cu femei, multe predicții chiar la cote mici au fost incorecte.
  • Și un meci sigur din liga 1 a Angliei. O singură dată m-a dezamăgit astfel de ponturi când a luat bătaie Manchester în fața unei echipe noi intrate, no name. Se mai întâmplă.

Sunt mulți ce fac publice biletele pe care le pun ei și văd cu stupoare că nu prea au noroc.
Îmi voi încerca și eu șansa și voi face un jurnal zilnic cu biletele pe care eu le consider câștigătoare.
Le găsiți în secțiunea Ponturi - pariuri și avea posibilitatea să vedeți cât de "norocos" sunt.
Puteți profita de pe urma asta. Dacă nu știți cum, trimiteți PM pentru detalii.


Te pot ajuta :
  • Bwin - 45 ron bonus pentru pariuri + $30 bonus la poker pentru tine dacă te recomand
  • BGroom - $50 dacă te recomand



Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador