In fiecare zi SMS de la Cosmote

Sunt client Cosmote de aproape 2 ani. Dar nu mai suport ! În fiecare zi mesaj. De la Cosmote.
Cu toate că nu mă interesează, trebuie să le suport SPAM-ul și pe mobil.
I-am contactat cu următorul mesaj :

"De ce imi tot trimiteti oferta dvs pe SMS ?
In fiecare zi primesc mesaj cu o oferta din partea COSMOTE. Vreau sa va rog sa stopati aceste mesaje pentru ca nu ma intereseaza. Nu am cerut sa mi se trimita aceste oferte. Va rog sa-mi confirmati primirea acestui mail si ca nu imi mai trimiteti porcariile voastre pe SMS. Nu va mai suport ! In fiecare zi SMS de la Cosmote."

Am primit confirmarea prin email :

Nr. referinţă întrebare:091111-000048
Veţi primi un răspuns prin e-mail de la departamentul nostru de asistenţă tehnică în decursul următoarei zile lucrătoare. We will se that !

Iar oferta lor pe care mi-o trimit în fiecare zi e următoarea :
Trimite SMS la și 2 luni ai 150 min si 800 min + 800 sms in retea cu 5eur/luna. Min. se consuma la sec dupa 3 min. de apel

Profita de SUPER BONUS! Primesti in plus cate 2000 minute in retea (valabile 7 zile) la orice reincarcare de minim 3 EUR. Oferta disponibila pana la 20.11.09

Am contorizat 10 mesaje de acest tip. Altele sunt duplicate.

UPDATE: răspunsul lor a fost să apelez "relații clienți"

Cosmote Romania

Comentarii

  1. Dacă ai abonament, (re)citește contractul și vezi dacă ai cumva vreun articol în care este specificat că își rezervă dreptul să-ți trimită spam când au ei chef - caz în care, dacă-mi amintesc eu bine, ar cam fi obligați să-ți ofere o opțiune de a le refuza.
    Dacă acea opțiune nu este prezentă, poți găsi pe Internet textul legii 365/2002 ce se referă la mesajele comerciale nesolicitate, extrage frumos articolele de acolo la care se încadrează acțiunea lor și le mai faci frumos încă o solicitare, în două etape: prima, via relații cu clienții, la care soliciți și un număr de înregistrare a solicitării și un timp de soluționare iar a doua prin poștă, scris, cu confirmare de primire (la aceasta din urmă chiar sunt obligați să-ți răspundă).

    Sunt convins că vei avea material de articole suficient în urma acestor acțiuni. Spor la treabă! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm să respectați regulile de bun simț. Mulțumesc.

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador