Încălcarea frauduloasă a legii audiovizualului

 Declarațiile tanarului Bogdan Marius Istratoiu:
  • Vreau sa ia sfarsit acest scandal si punct. Vreau sa incheiati acest subiect pentru ca nu este absolut nimic adevarat si cu asta-basta.
  • E o prostie, nu e nimic adevarat din ceea ce se sustine la televizor.
  • E problema dansei (n.r. - matusei sale) ce spune, poate ca dansa spune adevarul, dar eu nu pot comenta nimic. Nu am absolut nimic cu matusa mea, dar atat timp cat ea vine la dumneavoastra in studio si comenteaza la adresa mea, chiar nu mai are niciun sens.
  • Maica-mea e bolnava, azi am avut un atac de panica, sunt traumatizat, ce mai doriti?
  • Vreau sa retrag tot ceea ce am zis. Nu mai vreau sa fiu implicat in acest subiect. Vreau sa-l dati uitarii. 
[sursa]

Daca copilul respectiv nu doreste sa se transmita imagini cu el la tv, ar trebui ca toate televiziunile sa se conformeze, imediat, sa nu il mai foloseasca pe post de agent electoral pentru coalitia comunista.

Acel film trebuia difuzat de televiziuni după ce obținea acceptul copilului !
L. Croitoru a fost astăzi la Realitatea și a amintit acest aspect.
Reacția moderatorului a fost să nu-l lase să vorbească, bruiajul.

Dinu Patriciu & Dan Voiculescu (dosar CNSAS cu porecla : Felix) manipulează prin televiziunile deținute și recurg la practici comuniste pentru a câștiga această luptă pentru putere.

Old TreeImage by Pieter Musterd (very busy) via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador