cum faci bani pe twitter ?

LinkBee - e un fel de bit.ly cu care poți face bani la mia de vizualizări

Ce trebuie să faci ?
- îți faci un cont
- creezi linkuri: adaugi linkul tău apoi selectezi tipul de reclamă prin intermediul căreia vei încasa banii
  • interstitial : când cineva dă click pe linkul tău se deschide o pagină nouă în care se prezintă reclamele, după 10 secunde e redirecționat spre linkul tău
  • banner : sus arată un banner
  • none : nu afișează nimic în plus. doar pagina spre care ai pus linkul. vom vedea.
- încarci poze : la fel

UPDATE: l-am folosit de vreo săptămână pentru a vă da informații cu privire la plată. Și am rămas mască văzând că pentru 100 de click-uri am primit doar 0,00004321 euro. Asta pentru că am folosit opțiunea none. Dar cred că se fac bani la milioane de click-uri, însă nu se merită efortul. E nevoie de un compromis între prea multe reclame ceea ce duce la vizitatori mai nemulțumiți și banii pe care-i faci pierzându-ți clienții. Eu aleg o calitate mai bună și clienți mai mulțumiți iar când e nevoie pentru o grafică mai bună, un banner nu strică. Dar doar atunci.




Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador