sunteti penibili

Clovnii româniei pe Realitatea !

Mă bucur că nu am tv. Nici nu doresc achiziționarea unuia.
Am intrat totuși pe realitatea live și încă mă crucesc de fenomenele la care se uită atâția români.

Ludovic Orban, Pesedeii, Vadime, Mircea Dinescu, Crin. Sunteți penibili. Uite ce face politica din oameni străluciți. N-ați înțeles încă ? Veniți cu soluții concrete și fiți oameni de caracter așa cum pretindeți. Oricum nu vă pasă de românii pe care-i conduceți. Banii să curgă, nu contează calitatea conversației. V-ați 0tevizat cu toții.

Abia aștept ziua de vineri să vi se închidă gura de curtea constituțională. Păcat că nu vă dați seama cât de josnici ați ajuns. Păcat de țara asta ! Și vă mai mirați de oamenii care nu cunosc cine a fost prim ministru.

Măcar fă-mă să râd din moment ce mănânci din buzunarul meu.

Joseph Grimaldi as Clown
Reblog this post [with Zemanta]

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador