Crin visatorul

Nici acum nu s-a trezit din vis.
Probabil nu îi vine să creadă că a pierdut. Din nou.
Se vedea alături de Geoană în conducerea țării.

După toate cele întâmplate el încă se crede învingător.
Vrea să fie premier ! Lucru mare pentru unul ca el.
Și nu doar atât. Domnia Sa, dorește și o echipă aleasă de el.

În locul lui aș fi mai realist, cu picioarele pe pământ.

Alternativa PDL-ului ar fi să meargă la guvernare împreună cu UDMR, PRM sau cei 18 parlamentari independenți. Iar în opoziție să fie PSD & PNL. Desigur, se vor sparge cele două partide, am văzut deja o tensiune în jurul PNL-ului, iar Călin Popescu Tăriceanu ... foarte hotărât :
Daca va fi respinsa contestatia PSD, "trebuie sa tinem cont de faptul ca Traian Basescu va fi inca cinci ani la Cotroceni, fie ca ne place sau nu", a afirmat Tariceanu, la Antena 3, adaugand ca daca "toti raman pe pozitii antagonice si inamovibile" nu se va gasi o solutie pentru rezolvarea actualei crize politice. [sursa]

Dar, vom vedea ...

Powerful
Reblog this post [with Zemanta]

Comentarii

  1. Eu cred că e exact invers. Adică, Crin nu vrea la guvernare, iar Băse nici atât, reconcilierea e de faţadă:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am ascultat de cateva ori si incerc sa iti inteleg sensurile.

    Esti fan Basescu, dar imi scapa sa inteleg de ce. Adica nu am gasit nimic concret in tot ceea ce zici.

    Crin vrea sa fie premier pentru ca PREMIERUL ce conduce tara de 2 luni (adica BOC), cel care nu a primit bani de la FMI, cel ce a aprobat impozitul forfetar, tva benzina scos si inca cateva masuri dubioase s-a dovedit COMPLET INCOMPETENT.

    Normal ca tanarul vrea sa fie premier. Incompetenta unor oameni este strigatoare la cer.Nu stiu daca ai o companie sau nu, si sper sa ma intelegi ca nu fac propaganda.


    Pur si simplu am fost distrus de incompetenta guvernului Boc si implicit Basescu.

    Si stau cu frica legat de Ianuarie...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Marius: Ai dreptate: lui Antonescu nu i-a placut niciodata sa munceasca. Dar pe Basescu il vad deja la Bruxelles lucrand, nu ca politicienii grei la tv urlând în gura mare că s-a fraudat, de 7 zile încoace.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim - nu poti spune ca a fost incompetent. guvernul Tariceanu, în schimb a dus țara de la +8 la -8. Uite din cauza asta nu mi-am dorit un președinte liberal.

    Și eu aștept să văd lunile următoare ce se va întâmpla știind situația dificilă a României. Dar oricine ar fi fost ales la fel era pentru noi.

    Aici nu-i vorba de competente, ci de interese. Tariceanu a aplicat interesele lui Patriciu si s-a vazut ca si acum tragem ponoasele. A ajuns cel mai bogat pe vremea lui Calin.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm să respectați regulile de bun simț. Mulțumesc.

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador