o noua perspectiva

Ziceam aici că noi privim lucrurile relativ. Spunem că suntem urâți, scunzi pentru că ne comparăm cu cineva.

Dumnezeu însă vrea să privim altfel lucrurile.

Isus s-a născut într-o iesle pentru că pentru EL nu contează bogăția, confortul determinat de aur, lână, ziduri sau spitale cu doctori renumiți.

A venit să îi facă de râs pe învățații lumii acesteia.

A făcut de râs justiția lumii acesteia. Cel mai mare tribunal al imperiului roman nu a făcut altceva decât să condamne la moarte pe Cel care a înviat pe Lazăr, a vindecat ologi, surzi, muți, orbi. A ajutat din inimă și nu a greșit încălcând vreun articol al Codului Civil.

Toate imperiile, autoritățile și lucrurile care le-am făcut cu mâna noastră sunt supuse pieirii, greșelii și sunt limitate. Iar etalonul celor mulți nu e același cu etalonul lui Dumnezeu. Isus a venit tocmai să spargă acest trend și să ne dea o speranță nouă.


Vancouver waiting for the 2010 Olympics

Comentarii

  1. As vrea sa am speranta ca Dumnezeu sa fi aranjat frumos lucrurile pentru noi toti, caci momentan toate par atat de negre...:(
    Imi place ce scrii si multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru încurajări, contează :)

    Tot meritul I se cuvine Lui. Și eu Îi mulțumesc pentru perioada asta. în fiecare zi îmi arată lucruri noi și chiar dacă le mai stângăcesc mă lupt să le modelez la fel de dibaci cum o face EL cu mine ;)

    După ploaie vine și soarele...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm să respectați regulile de bun simț. Mulțumesc.

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador