Rugul Aprins - Focul Tău

Această melodie cheamă Duhul Lui Dumnezeu peste noi, şi odată ce l-am primit în inimă dorim să ardă cu putere la noi în suflet şi pe zi ce trece să devină tot mai aprins tot mai puternic. Doresc ca această melodie să reverse Puterea Lui peste voi şi să Vă deschidă ochii, să vă facă să cunoaşteţi adevărul pur despre această viată scurtă, această călătorie scurtă pe această planetă creată de Dumnezeu. Toate lucrurile sunt create de El şi toate pot fi distruse de EL. Uitaţi-vă la viaţa voastră... oare e bine ce faceţi ? Nu vreau să vă judec doar să vă deschid ochii spre adevăr. Incepeţi şi citiţi Biblia şi vă veţi da seama de toate aceste lucruri care se intamplă astăzi.



Doamne noi Te chemăm azi
Dorim să vină Duhul Tău
Doamne Duhul Sfânt când ne atinge
Noi simţim Focul Tău din cer

Refren:
Focul Tău să ardă în noi Isuse
Focul Tău să ardă in noi Isuse
Duhul Sfant din Al Tău cer
Duhul Sfînt Doamne-l cerem /:2

Doamne binecuvantarea-ţi
Să o reveşi azi peste noi
Doamne dorim a Ta prezenţă
Să o simţim astăzi cu toţii

Refren:
Focul Tău să ardă în noi Isuse
Focul Tău sa ardă în noi Isuse
Duhul Sfânt din Al Tău cer
Duhul Sfânt Doamne-l cerem /:2

Comentarii

  1. Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare bine ca am reusit sa dezvolt ideea pe care, de mult am incercat sa o pun in practica. Cu ajutorul Lui Dumnezeu voi pune in continuare asemenea posturi. Astept si comentariile privind ceea ce am scris... daca am gresit undeva sau orice alta greseala .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm să respectați regulile de bun simț. Mulțumesc.

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador