probleme Windows

Deschid astăzi calculatorul şi vreau să intru în Windows Vista.
Apare un ecran negru şi un mesaj. Că cică s-ar putea ca Vista să fie piratat. Un alt mod de a promova produsele special de la Microsoft. Ăla care tot apare, pus special să te sâcâie.

O chestie hazlie totodată pentru că în cei 2 ani de când am sistemul ăsta de operare nu prea s-a întâmplat aşa ceva. Şi totodată hazlie pentru că la versiunile Windows 98, ME, XP anterioare, versiuni nu tocmai cumpărate nu a apărut un asemenea ecran.

Ciudat cum la versiunea cumpărată apare. Şi e urât că se întâmplă aşa ceva.
Am găsit CD-ul după lungi căutări. Am băgat codul scris pe verso şi ... surpriză.
Nu e conectat la internet. Da, trebuia să bag parola pentru rds. Asta după ce m-am chinuit să văd pe întuneric literele alea şi nu ştiam ce e ăla 6 sau G. În fine, trece şi asta.

Reuşesc să dau un activate later după succesiuni de back, şi exit. Mă loghez cu userul meu şi mă conectez la RDS. Asta după ce am observat că nici wallpaper-ul nu mai apare semn că sunt limitat de-a binelea.

Introduc din nou cheia aia lungă, mai uşor acum că m-am prins care e 6 şi care G. E scrisul meu :-(
Şi până am scris postul ăsta a apărut şi mesajul:

Activation was successful. blablabla. Şi aşa au trecut alte 5 min din viaţă. Nu mai intru în Vista.

Windows Aero Glass EffectsImage via Wikipedia

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador