Ambasadori ai lui Hristos pe Pământ

Cum poți ajuta ?
  • știi engleză ? donează direct pe siteul Compassion - aici sau aici
  • mă ocup eu de formulare și trimiterea banilor copiilor - click pe DONATE jos
Răsplata - neprețuită !
Cine are două haine, să împartă cu cine n-are nici una; şi cine are de mâncare să facă la fel.

Şi oricine va da de băut numai un pahar de apă rece unuia din aceşti micuţi, în numele unui ucenic, adevărat vă spun că nu-şi va pierde răsplata."

Doamne, când Te-am văzut noi flămând, şi ţi-am dat să mănânci? Sau fiindu-ţi sete, şi ţi-am dat de ai băut? Când Te-am văzut noi străin, şi Te-am primit? Sau gol, şi Te-am îmbrăcat? Când Te-am văzut noi bolnav, sau în temniţă, şi am venit pe la Tine ?

Isus: Adevărat vă spun că, oridecâteori aţi făcut aceste lucruri unuia din aceşti foarte neânsemnaţi fraţi ai Mei, Mie mi le-aţi făcut."

Daţi, şi vi se va da; ba încă, vi se va turna în sân o măsură bună, îndesată, clătinată, care se va vărsa pe deasupra. Căci cu ce măsură veţi măsura, cu aceea vi se va măsura.

Vindeţi ce aveţi şi daţi milostenie. Faceţi-vă rost de pungi, care nu se învechesc, o comoară nesecată în ceruri, unde nu se apropie hoţul, şi unde nu roade molia.

Dar cine n-a ştiut-o, şi a făcut lucruri vrednice de lovituri, va fi bătut cu puţine lovituri. Cui i s-a dat mult, i se va cere mult, şi cui i s-a încredinţat mult, i se va cere mai mult.



Aceste cuvinte ne sunt adresate nouă, creștinilor. În lume, odată cu "evoluția" științei, cu modernizarea noastră, crește și rata sărăciei. Mulți săraci, uitați de lume mor zilnic de foame sau de sete. Beau o apă cu care noi nici nu îndrăznim să ne spălăm.















El va şterge orice lacrimă din ochii lor. Şi moartea nu va mai fi.





Nu vor mai fi nici tânguire, nici ţipăt, nici durere.



















Lake Winnipesaukee.

Comentarii

  1. Organizatia aceasta este foarte serioasa. Si eu o recomand tuturor care vor sa ajute copii saraci.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm să respectați regulile de bun simț. Mulțumesc.

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador