free blogway

Blogway - am văzut oferta aici care arăta cam așa:

Ce îţi oferim? Blogway 100% Gratuit!
- Propriul tău domeniul .ro
- Suport 24/7
- 10 GB spaţiu
- Căsuţe de e-mail – fără număr
- Peste 500 teme profesionale
- Suport pentru teme custom

Le-am trimis un email. Am primit următorul răspuns după 1,5 ore :
Salut!
Felicitari! Esti foarte aproape de a deveni bloglover profesionist!
Pentru ca ne-ai demonstrat ca esti consecvent in pasiunea ta pentru blogging, iti oferim gratuit un an de Blogway! Ai domeniu .ro, gazduire, e-mail profesionist, o multime de teme WordPress din care poti alege si un serviciu de suport care iti sta la dispozitie 24/7.

Pentru a activa noul tau blog trebuie doar sa mergi la linkul de mai jos si sa introduci codul tau unic de activare.
Link de comanda:
http://www.blogway.ro/ro/cauta-domeniu-blog-si-activeaza-cu-card-razuibil
Cod unic de activare: *

Atentie! Codul se poate folosi o singura data si expira pe *.
Te rugam sa activezi noul tau blog pana la aceasta data.

Mai multe detalii despre Blogway, caracteristicile complete ale serviciului si tutoriale poti gasi pe
http://blogway.ro

Spor la postat!
Intru pe linkul de comandă și îmi aleg un nume .ro
Aleg varianta:
Introduc codul unic de activare, apare pagina de login sau înregistrare. Aleg înregistrare, exact cea de pe butonul cumpără online.


Și surpriză, am blogul meu pe .ro gratis. Relația cu blogway a decurs foarte bine, au fost prompți și au rezolvat în timp real toate problemele cu care m-am confruntat. Blogul merge foarte bine. Mulțumesc Blogway.


Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

incompetentii de la eMAG au organizat un concurs