Pariul lui Pascal

"Daca eu cred si Dumnezeu nu exista, n-am pierdut nimic. Dar daca eu nu cred si El exista, am pierdut totul".


sunt crestin si vad doar atuuri in asta*, in plus nu pierd nimic daca cred in EL aici in viata asta.
* - sunt liber de toate viciile si nascocirile mintii - flecării

in Hristos sunt mai mult decat liber iar pe deasupra in suferinta am pe cine mă baza. Nu prieteni sau aur ci ceva mai solid.
un crestin in suferinta e ca aurul in foc - ex. Wurmbrand

Sunt sute de mii de dumnezei nascociti de mintea umana dar doar unul isi are Cartea Sa cu faptele Sale de-a lungul existentei omenirii. E singurul care a demonstrat ca e Creatorul Tuturor, ca nu exista altul ca EL pe Terra, prin tot felul de dovezi ce pot atinge varful icebergului. Pentru ca niciodata nu vei vedea o dovada indubitabila care sa spuna ca exista sau nu exista Dumnezeu, EL nu influenteaza liberul arbitru. Decizia e de partea ta. Tocmai de aceea ai binele și răul înaintea ta și tu vei alege pentru ca nimeni să nu se îngâmfe. Toți suntem egali în șanse și decidem personal pentru faptele/deciziile noastre.

Prin urmare pariul lui Pascal e cât se poate de real și de corect oricât s-ar opune oamenii.

Cat Sanctuary BeautiesImage by fofurasfelinas via Flickr


Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

incompetentii de la eMAG au organizat un concurs