bitDefender gratis
Am instalat un produs oferit gratuit împreună cu go4it de la
BitDefender. E vorba de BitDefender Internet Security 2010.
Prima lună a mers binișor. M-a sesizat în legătură cu atacurile
asupra calculatorului:
- scanări de porturi
- pachete trimise aiurea
- viruși
- viermi
- etc
După ceva timp n-a mai mers update-ul. Am zis că se va rezolva,
probabil fiind de la serverul lor. Am așteptat până când am văzut
că se comportă ciudat calculatorul. L-am scanat de viruși, nimic.
Apoi au venit bătăile de cap. Am ales să testez dacă se poate
rezolva problema prin emailuri și cu ajutorul inginerilor de la
BitDefender.
Ce credeți că a ieșit ? În prezent serviciile BitDefender sunt
oprite TOATE. Updateul n-a mai mers de luni bune și antivirusul
îmi găsește doar 5000 de fișiere cu parolă. Atât. Da, așa se
rezolvă problemele la BitDefender.
Mai jos aveți conversațiile avute cu această echipă.
Vroiam să testez produsul să văd dacă se merită să-l cumpăr,
dar după o lună de funcționare bunicică, am rămas dezgustat total.
Nu recomand BitDefender !!!
1. orice produs !
2. am 5000 de fișiere cu parolă (bookmarks, addon-uri mozilla, etc).
dar nu văd ce probleme ar avea UPDATE-ul BitDefender-ului cu aceste
fișiere sau cu winRar/winZip.
3. manual scan ?!?
Stimate domn Mihai,
In primul rand va rugam sa dezinstalati orice alt produs de
securitate de pe computerele dumneavoastra.
1)Va recomandam sa faceti o reparare a produsului nostru intrand
in Start > Programs > Bitdefender 2010 > Reparare sau Reinstalare
>
Reparare > Restart. 2) Controlati daca aveti fisiere cu parola si va rugam sa le
scoateti parola pentru a vedea daca problema dumneavoastra persista.Controlati
daca aveti orice alt program de criptare si va rugam sa il dezinstalati. 3) Daca problema persista va rugam sa porniti computerul in
safe mode si sa mergeti in Start > Programs > Bitdefender > Bitdefender
Manual Scan Pentru a porni computerul in safe mode va rugam sa restartati
computerul,sa apasati repetat pe tasta F8 inainte sa se incarce Microsoft
Windows pana se deschide o pagina cu text si selectati "safe mode" urmat de
tasta Enter.Asteptati pana se incarca Windows in safe mode ;acest
proces se va termina cu un mesaj de confirmare si apasati "yes". 4) Daca problema persista va rugam sa folositi urmatorul link : xxx Rulati patch-ul si restartati computerul. xxx Inginer Suport Tehnic BitDefender
------------------------
Stimate domn Mihai,
Va multumim pentru interesul aratat solutiei noastre de securitate,
BitDefender.
Pentru a rezolva problema va rugam sa downloadati si sa dezarhivati utilitarul
atasat emailului. Dupa ce rulati utilitarul livesrv unav.exe restartati
calculatorul, dati click dreapta pe iconita Bitdefender si dati click pe
"Actualizeaza acum". Daca update-ul nu functioneaza va rugam sa ne anuntati.
Cu respect,
xxx
Inginer Suport Tehnic BitDefender
---------------------- Original Message --------------------- m1ha1 blogwrote Buna ziua, atasez informatiile pe care mi le-ati cerut. Toate cele bune, Mihai ----------------------------------------------------------------------------
De la: Echipa de suport BitDefender Trimis: 29 ianuarie 2010 21:00:16 Către: ___
----------------------------- Stimate domn ___, Pentru a putea investiga problema cu care va confruntati avem nevoie de mai multe informatii despre calculatorul dvs. Va rugam sa mergeti la urmatoarea locatie: C:\Program Files\BitDefender\BitDefender 2010 Faceti dublu click pe supporttool.exe Asteptati pana cand procesul se finalizeaza. Pe desktop-ul dvs. se va crea o arhiva generata de acest utilitar. Va rugam sa ne trimiteti aceasta arhiva. Asteptam in continuare raspunsul dvs. Cu respect, xxx Inginer Suport Tehnic BitDefender ---------------------- Original Message --------------------- ___ wrote Buna ziua, acum o luna am instalat BitDefender Internet Security 2010 de pe site-ul go4it.ro*. Era o ofertă cu 6 luni de utilizare a software-ului gratis. din ianuarie a apărut o problemă, nu mai pot face update la software-ul primit. Problema e afișată în poza următoare: http://screensnapr.com/u/83hh10.png și pentru că de mai mult de 2 săptămâni am întâlnit-o decis că e cazul să acționez. Am intrat pe site-ul de help amintit și nu am regăsit problema
printre cele amintite, caz în care am fost redirecționat spre Contact Customer Care Așa cum observați din screenShot-ul alăturat [http://screensnapr.com/u/orbqcw.png] nu dețin o cheie de licență pentru acest software prin urmare nu am dreptul să cer sfaturi direct către BitDefender. și așa am ajuns la acest mail. * - http://www.go4it.ro/concurs/descarca-gratuit-
licente-antivirus-de-bitdefender-internet-security-2010-5135353/
Image by gigi 62 via Flickr