Caietul de rugaciune

Puterea rugăciunii nu are limite pentru cel care crede.

La începutul vieții mele spirituale am fost îndrumat să-mi fac un caiet de rugăciune. Zilele trecute, făcându-mi ordine printre lucruri am dat peste acest caiet. Mi-a trezit multe amintiri ...

Fiecare rugăciune e importantă. Răspunsul vine, tu trebuie să ai răbdare.
Câteva cereri :
  • părinții mei - s-au botezat în sept. 2004. s-au apropiat mai mult de Dumnezeu, dorind să cunoască și să afle mai multe despre EL. Tatăl și astăzi are privilegiul de a-L slăvii și a vedea bunătatea și dragostea Domnului. cerere: 2002. răspuns: 2004. La acel moment în special tatăl îmi spunea că e imposibil să se întâmple asta, dar uite că Domnul e bun și își arată puterea zi de zi.
  • fratele meu - are o dorință să se apropie de Dumnezeu și va declara public în apa botezului nou testamental, înaintea martorilor ne/văzuți că Domnul este Viu și că-L va urma. Cei aleși răspund pozitiv bunătății Sale. cerere: sept. 2002. răspuns: 30 apr 2010
  • tatăl meu - Dumnezeu l-a făcut iar sănătos, după ce a trecut de 3x prin valea umbrei morții. : prima rugăciune: 2002. răspuns: 2010. 
De-a lungul vremii, cererile pentru un examen, o notă mare, sau o bicicletă sunt nimicuri. Cereri care au valoare peste ani, sunt cele îndrăznețe ! Caută-L pe Dumnezeu zilnic. Și dac-ai cunoscut cât de bun este EL, arată-L și altora.

Rugați-vă pentru lucruri cu adevărat importante ! Puneți-L pe Dumnezeu la încercare.

Sunset over the Caribbean 
Image by drurydrama (Len Radin) via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador